نارسایی کلیه یک بیماری ارثی است؟
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیه یک بیماری ارثی استمردم می دانند که کلیه یکی از اندام های حیاتی بدن انسان است، مسئول سم زدایی از ارگانیسم است، اختلال عملکرد کلیوی بیماری بسیار شدید کلیه ها است، در موارد شدید می تواند تهدید کننده زندگی است. در سال های اخیر، مطالعات بالینی نشان داده است که بسیاری از بیماری های ژنتیکی شدید، به دلیل بسیاری از بیماران شروع به نگران که آیا اختلال عملکرد کلیوی ژنتیکی است.

اگر چه این بیماری بیماری جدی تر کلیه ها است، اما بسیاری از آنها ارثی نیست، به عبارت دیگر، بسیاری از علل اختلال عملکرد کلیوی است نه ارثی، با این حال، باید توجه داشت که در علت نارسایی کلیه، یک بیماری ارثی کلیه ها است، مانند بیماری کلیه پلی کیستیک، آن را یکی است از آنها.

بالینی، دو نوع از بیماری کلیه پلی کیستیک، اتوزوم غالب و توارثی اتوزوم مغلوب، سابق بیشتر رایج است، نادر دوم است. از آنجا که این بیماری ژنتیکی تجمع خانوادگی، در نتیجه، بیماری کلیه پلی کیستیک، نارسایی کلیوی ناشی از ارثی خاصی است. دکتر پیشنهاد کرد که بهترین های دوران بارداری و مراقبت های پس از تولد از نقطه نظر این دسته از بیماران به حساب که با توجه به کودکان و اقدامات موثر درمان، فعال مبتلا به نارسایی کلیه. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,ارثی ,
:: بازدید از این مطلب : 2326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: